April 7, 2014

Rasa macam nak update



Hey guys. Update time.

I've reach my dream on sebelum ni punya entry yang nk main tepi pantai. YEAY ME. Thanks to him yg rajin bawa gua ke sanaaaa Heeee. Ternyata berdua lebih baik dari keseorangan apabila di pantai. Hahahaha :p


So.. result SPM. Cukup mengambarkan bagaimana usaha aku sebelum ni. Haha. Okay la dari takde ape. Alhamdulillah. Hahaha time nak ambil tu aku tertengok si Fakhrul punya result. Hes got 2As. Punya la rasa taktau nak buat apa sebab i thought that was mine. Mmg sedih gila sebab semua my friend got 4As above. Tetiba aku dapat 2A je T_T Then makcik yg nak bagi tu tanya nama apa, aku mcm redha jela ckp "tu yang tu la, saya org last" Then dia kata "hat ni lelaki punya.. ish nama apa?" aku lega mmg taktau nak habaq aku bgtahu nama then aku slow slow ke pintu kluar sebab time tu cikgu BM tengah aim nak cari sapa yang takdapat A BM. Hahaha. Tetiba aku dengar "haaa Cik Farhana nak pi mana meh sini! Meh saya tengok" Hahahaha Time tu aku tak tngok lagi pun result. Then dah cikgu dah panggil, tengok jela. Hahaha Alhamdullilah BM got A, takde la aku kena siku dengan dia T_T Then tengah best best peluk dengan kawan kawan, aku dengar pengumuman "ada phone sesiapa yang tertinggal di counter result. Berwarna pink." aku dengar dengar dalam hati cakap -- "Oh shit is that my phone?" sibuk sibuk cari dalam pocket, then "oh okay my phone." Hahahahaha terus lari ke counter, ambil. Nampak? Punya best dapat result sampai lupa phone. Hahaha


So skarang merempat kat rumah. Tido bangun lepak. Macam sebelum ni tak? hahaha Tunggu result UPU and segala yg aku apply. Kalau satu pun takdapat. Erm. Erm. Sambung merempat lah aku. Tak pun sambung swasta. Takpun nak lagi extreme check form6 kalau dapat terus masuk. and yeah. Tengok la nanti macam mana. Aku apply Pendidikan awal kanak kanak and fisioterapi and science. Bawah dari tu semua marapu. Hahaha. Seni kulineri pun aku rembat ambik. Hahaha. Okay what, kalau dapat boleh jadi chef boleh bukak restaurant catering. Hahaha wtv. Abg gua ckp "Alah dok buat teruk fikir apadia adik, slalu dorg tngok yang tiga kat atas ja. bawah bawah tu pandang sebelah mata pun dak" Kalau udah dibilang gitu aku pun pilih jela mane pun.


Erm.. Dah lepas sekolah ni. Dah buat reunion kelas sekali. Kat De'Puh Garden Bandar Perda. Macam biasa, mesti tak cukup orang. Hahaha. Ntah la. Pasai. Nnt 20 tahun lagi buat reunion lagi k. Biar semua dah bercucu cicit angkut cucu cicit pi reunion k. Hahahaha -_- Lepas ni semua dah masuk U confirm lagi busy. Qila sorg je dah dapat Kolej Mara course ape tah engineering kat Beranang Selangor. Yang lain taktahu lagi. Peh serius tak sedia gila nak teruskan apa yang akan aku lalui nanti. Jumpa ke aku kawan yg macam skarang ni? Boleh ke aku gila gila macam sekarang ni? Confirm aku jadi budak nerd je nanti. Hahahaha diam ikut je cakap org. Hahahaha my God. Takpela, asal dapat kawan yg bagus cukup la. Dapat kawan yang tah pape mati aku T_T Mintak mintak dapat sekali dengan orang yg mmg aku dah kenal. Sorg pun cukup ah. Dah la aku jenis yang tak reti nak cari kawan. HELP MEHHH. Dah ah tak larat nak tulis dah. Bye, xoxo 

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x