March 12, 2014

because i can




Hey guys. Update time.


Dia rasa nak update tp yeah like usual, no idea. So it goes random. Apa terlintas dalam kepala kita tulis. Hee :3 Tak lawa la tulisan ni. Kecik sangat. Nak baca pun jenuh kena kecilkan mata. -_- kan? Tapi macam okay. Biar ah.



Erm.. So yeah.. 20 March result and aku jujurnya cakap, aku dah macam tak kisah apa result aku nak kluar nanti. Sebab aku tahu aku buat tak elok and simpan harapan tinggi menggunung melangit buat apa kan? At last akan berkecai centu je. Buat sakit hati. Sakit otak. Tapi dah macam loser pulak ah. Ah let it go. and yang paling benci bila dah tak nak ambil kisah, mula la macam macam thought berlari lari dalam kepala, nnt aku nak masuk mana, nak jadi apa, nak makan apa. lol ni sebab dia aku tak suka berfikir. Hahahaha. Kang fikir banyak merapu je banyak. Negative thought. 

Next. Dah 3bulan lebih duk rumah. Serius bosan. Ah dulu sebelum habis sekolah ade je nak buat benda. Ade je hal yang kena urus. Tapi bila dah free like this? Tak cukup 7bulan lagipun dah takde rasa nak buat apa. Duh. Tu la cikgu cakap sebelum 3bulan lagi nak SPM "la ni hampa study la dulu, lagi 3bulan ja, lepas ni 7bulan hampa boleh main bersembang buat apa pun boleh, sekarang ni tumpu perhatian SPM dulu" hahahaha duh dalam kepala otak aku suara C. Suyamin, perbuatan dia semua terbayang. Hahaha. Adakah ini tanda aku rindu sekolah tu? Hahahahaha tidak. Yes aku rindu. Bukan sekolah. But its atmosphere. :') okay. bye.

Next. Picture up there. Huaaa nak pantai. Nak ice cream tepi pantai. Nak jalan jalan tepi pantai. Nak sentuh sentuh air ombak. Nak rasa angin pantai. Nak lari bila air datang kat kita. Nak semuaa nak semua yang boleh dibuat dipantai :( Sedihnya. Weh bestnya kalau kat tepi pantai. Tetambah kalau sorg sorg. Duk atas batu then baca novel, buat pulak scene dalam novel tu scene tepi pantai. oh  my life. Kdah. Lama tak berdamping dengan pantai. Last.. time sambut birthday. Eh? birthday sapa? Oh birthday mursyid. Lol kenapa kalau aku type birthday hujan cake tak turun kat sini. Hahahaha. Kau pikir ini wechat?

Next. Apa aku nak merapu lagi. Tengok nak merapu pun dah takdak idea? Nampak sangat kehidupan lepas SPM ni sumpah bosan. Kerja. Uhm, rasanya lagi bosan and penat. Tapi dapat duit. Tapi penat. Tapi ahhh kisah pulak. Biarkan. Movie pun takdak movie yang best. Kalau tidak, time aku SPM tu kalau boleh dia nak buh semua semua yang best. -_- Tahun ni ada movie best, bukan tak ada tapi lambat lagi tarikh release-nya . Elok nnt aku dah busy. Dah takde free time macam ni. Eceh busy apa kebende ntah. Result pun ntah pape. Hahahaha hahaha haha ha ha.... 

Next. Yeap lesen kereta is on the way to me. Muahahaha. Awal bulan 4 ni latihan 8jam tu. Then JPJ test. Then yeay my lesen. Yeaaay. But... "ish aku risau sungguh la hang nak bawak kereta" "satgi hang langgaq orang macam mana" "hang boleh ka bawak kereta ni?" hahahaha bukan orang tak risau. Even rasanya kaki ni tak sampai pun nak tekan clutch bagi habis. Hahahaha serius. Tapi ntah la? Nanti apa apa senang. Takyah tunggu orang dah. Takyah susahkan orang. Memandangkan ayah suka keluar merata. Takdak rumah seminggu dua. Kalau ada emergency, takde driver lain, at least orang yg pendek ni ada. Senang. Boleh la jugak tolong tolong. Hahaha. ok ayat pasrah tahap 6. 

Next. #prayforMH370. Dah 5hari. Erm. May their family their friend keep on stay strong and for sure we must keep praying for them to come back. Come back safely. Hopefully. May Allah ease everything. :') Amin. Bye, xoxo 

2 comments:

  1. hihihihi qila pun sama lah wakkk hehehhe <3
    serious the things that u desire same as mine hehe.
    Tak kisah dah dengan result nanti.
    Nak ice cream tepi pantai dengan pakwe. Eh.
    Hikhik. Pastu lesen hoyeh hoyehhhh :D

    ReplyDelete
  2. Hye, I'm a new blogger :) Salam perkenalan, Kalau tak menyusahkan jemput singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

No harsh word. Thank you! x