October 7, 2012

Hm. Hm. Hm.



So...... Hi^^ I'm back. Eghh, last day to online. T^T Esok dah tak boleh sebab nextweek dah exam. Hm. Hm. Hm. Sampai end October weh. Hm. Hm. Hm. Hate exam forever and after. Aku dah dapat rasakan kegagalan menghantui segalanya. Jangan berfikiran negative Hana. Jangan. Tapi... hmmm.


Tell your friend : "DUDE! I'M GOING TO FUCKING FAIL ALL PAPER!" Tell your parent : "The test was easy!"

Then, today dah alang-alang last day online. Aku nak tweet Zayn sampai muntah. Serious. Aku nak dia wish aku luck untuk exam kali ni. Kalau dia wish, memang aku mati terus terus terus terus terus dan terus. -_- Esok, nak pergi Penang. Buat surprise birthday party untuk Manap. Yay! Mak dia sangat sporting ya. Sanggup bawa kawan kawan dia ke sana demi birthday dia. Sebab kitaorang dah lama tak jumpa dia. RINDUUU! Jangan Manap baca benda ni sudah T^T kang tak jadi surprise dah -_- 


Okay, nak cerita, cerita yang menyayat hati jap. Hari Sabtu, Nanananad buat birthday party untuk dia. Dua hari sebelum tu dia dah siap tanya kami lagi "hampa boleh datang tak?" "hampa free tak?" "okay ke aku buat hari Sabtu ni?" Kami terus cakap ya! Boleh dan semua jawapan yang positive. Cuma Aten dengan Sue ja tak confirm. Then tetiba pada hari kejadian semua tak jadi pi................. Kesian gila kat dia! 7 orang ja pergi sana. Sangat kesian ya. Then tadi, dia datang sekolah bawak tomyam yang dia buat. Pastu kami cakap sorry semua. Terus dia menangis T^T. Kesiannnnnnnnnn kat dia sangat. Then esok kami ingat nak buat surprise kat dia. Biar dia menangis sebab happy pulak. :') K Nanananad please jangan baca blog aku harini. -_-

Okay, aku nak sangat dia ada kat tepi 
tingkap kelas aku, then buat kat aku macam ni.


Okay bye! Time to tweet Zayn! xoxo

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x