September 12, 2012

K I T A


Hai. Akuuuuuuuuuuuuuu tahu dimana nak cari cintamuuuuu, Zayn. Oh oh opssss. Weh hari ini kat sekolah, aku rasa macam best sangat even ada cikgu yang spoilkan mood. Idk why. -___- Heh heh. Then, hari ini Pakdan shakit peyot :3 Dia tu bukan boleh, sakit sikit ja nak balik, tapi kali ni tak mau pulak balik. Hmmm, weird. Tapi, best apa boleh rehat kat bilik sakit. HEAVEN. Tak payah belajar. Huuuu. Ini tidak adil. Sangat tidak adil. 

Takpa, esok balik 12:45. Weh best. Then kena mai balik sekolah time malam. Ada event apa ntah, sampai pukul 11 malam. Esok tuu pagi pagi dah nak kena bangun. Ayoo, kang aku diserang cancer tak cukup tidur. Ah takpa, demi Petroscience, Planetarium, Pusat Sains Negara. :') Tak sabar weh. Lagi  lagi pi dengan kawan kawan. K, aku dapat rasakan aku tidak akan tidur disana. Penuh dengan gelak ketawa dan shoppppiiinnnggg. Okay, Pakdan & Aina banyak mempengaruhi aku tentang shopping. Aku takdak duit weh T^T Sampai hati merekaaaa. 

Err, no idea detected. Haiyo, susah betul nak update blog sekarang. Asyik takdak idea. Ntah apa ada dalam otak aku. Lama sangat tak fikir. Yes, lama sangat dah aku tak fikir. Nah bohong....... aku buat addmath tadi. Aku fikir banyak dahhhhhhhhhh. Nak bagi otak hampa jalan, selalu la buat addmath ye :3 Template blog aku tukar lagi. Yay me, cantik tak? Rasa macam tak. -___- 

Ekoran kepada tiada idea, eden malas nak update banyak. Kualalalala Lumpur, wait for this insane girl. :3 Balik aku terus update blog ni! Yayyyyyyy. Bye. xoxo


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x