September 22, 2012

Superhuman



Hai, yay. Sorry for da late. Aku dah pulang dengan baik dan masih hidup. Yay me. Tiga hari ada kat Kuala Lumpur. Tiga hari tanpa Nasi Kandar weh T^T Boleh mati. Hahahaha. Okay dalam perjalan dalam bas aku mendengar music sambil tidur dengan nyenyaknya, tetiba BOOM!?! Bunyi sangat kuat. Terkejut badak harimau monyet tikus sloth jaguar semut aku. Rupanya tayar bas pecah. Dah la sebelum tu Aten ada cakap pasal Behrang, tempat budak Air Merah accident, sangat menakutkan ya. -_- Dekat sejam jugak ah kami tersadai dalam bas. Disebabkan tayar sengal tu pecah, kami tak sempat nak pergi Petrosains. OH WHYYYY. Aku setiap kali nak pergi petrosains mesti tak jadi. Seumur hidup aku tak pernah pergi. OH WHY ME. WHY. S4D LYF3

 Then terus menuju ke Aquaria. Paling tak best kena pakai T-shirt sekolah. :/  Tapi tak pa. Tak berapa nak nampak logo sekolah. Heh, nampak ketara sangat tak suka sekolah tu. Kehkeh. Weh tunggu lagi setahun aku bebas dari sekolah tu. Weeeeeeee. Okay. Masuk dalam tu  dah macam orang tak pernah jumpa ikan :0 Apa orang panggil? Jakun kah? Err....... Then jumpa abang pelik. Talkative! Abang tu sangat talkative. -_- Lupakan. 

Then, dah keluar dari situ. Terusssss pergi tukar baju. Dah macam pelarian. Takpa, janji tak payah pakai baju pelik tu. Weh, berhenti cerita kat sini ja boleh? Letih tahuuuu tak. Then terus jalan jalan kat KLCC. Then makan timeee. Aten & Nanad beli Mc'd. Qila & Pakdan beli spaghetti. Yaa, mereka berdua sangat gila kan spaghetti. Aku & Aina beli Meeeeee wantan. Eh? Betul ka? Ntah tak ingat dah. -_- Yang aku ingat, sup dia sangat tak rawk. Rasa udang T^T Aku tak makan udang weh. Nanti aku jadi PM aku akan haramkan udang. Hahahaha. So selfish. Hilang Malaysia dari peta dunia bila aku jadi PM. Eh Syaih beli apo? :s Ntah, tak ingat ah. -_- 

Then dok syok syok makan sambil sengih sengih. Kenapa sengih? :s Tetiba Nad buat muka teruja. Hahahaha. Rupanya Kamal Adli & Intan Ldyana lalu tepi. Kehkeh. Tapi diorang macam biasa jaaa. Aku pun biarkan. Tak dak la rasa pulak nak pi mintak autograph ke, tangkap gambar ke. Hahaha. Biarlah, diorang pun nak privacy kan kan kan kan? Heh heh. Apsal bunyi ayat aku macam kecewa? Hahaha XD

Then pi ronda mana eh? Hah lupa. Serious lupa. :s Amnesiaaaaaaaa. Weh sampai sini dah ah. -_- Jom cerita pasai LIVE WHILE WE'RE YOUNG. Yay, video dia dah keluar. Yay yay yay yayyy! Kalau tak keluar 24th yakni hari ahad, esok. Tapi disebabkan leaked, diorang buat twitcam, cakap keluar haritu jugak. Kesian depa :( Aku pun dah tertengok yang leaked punya. I'm not a true Directioners. Pfffttt dah tengok ke belum tengok ke tu tak membuktikan true directioner or not okay. T_T Lagu dia sangat best weh. Replay button aku kat youtube sampai rosak la :0 Nampak sangat menipu. Kan? :3 

Okay that's all. Weh nampak macam aku ikhlas tak nak update blog ni? Hahaahahahaahahahaha. Bye xoxo

Moral of the story:
· Jangan cakap pasal accident dalam bas mahupun apa kenderaan.
· Naik bas yang tiada masalah aircond dan leaking ketika pergi lawatan.
· Jangan pakai baju sekolah time pergi lawatan.
· Jangan beli mee wantan kat KLCC. 
· Jangan update blog kalau tak ikhlas. Hahaha. 

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x