June 24, 2012

Gotta be Youuuuu.


Hai, hari ituuu sekolah aku buat roadrun. Penat gila. First time aku lari teruk teruk selama empat tahun aku sekolah kat situ. At last, shit. Benci gila aku. Macam ibab. Malas cerita. Terlalu kejam untuk menceritakannya di khalayak ramai. Nanti si PENDEK tu malu pulak. Tapi, aku rasa dia tak reti malu. sxrwyqeuhdioeufrwfcedwfc. Gambar ada yang tu ja. Malas nak upload banyak. You know MALAS? Yes? Good.


Pastu cuti. Weh heaven. Hari Sabtu. Err, kelmarin. Kami pi JUSCO. YEY! Weh hari paling best. Sangat best. Kami pi tujuh orang. Me, Aten, Pakdan, Adik Pakdan, Aina, Syaz and Qila. Err, adik pakdan macam tak wujud ye. Nak tahu kenapa kami pi sana? Sebab nak beli barang kelas. HAHAHAHHAHA. Alasan tak irrelevant langsung. Hahahahaha. Padahal tuih. Beli barang kelas 2minutes ja. Yang lain semua merayau, makan, gelak. 


Yang ni gambar friendship yang paling romantic yang pernah aku ada. Weh sayang gila dengan gambar ni. Benda alah yang tangkap gambar kami ni, tak tahu nak sabar langsung. :s Kami tak sempat nak posing apa. Tapi tu yang best. Kebanyakan gambar, semua spontan. Hahahahahaha. Tengok kan dah cakap. Adik Pakdan macam tak wujud. Dia tiada dalam satu gambar pun. .__. xoxo



No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x