May 6, 2012

ExamMood.




Vas Happeninnnnnn my readers. Hai, dah buang chatbox. K. Best. Nampak blog aku lagi simple dimple. Nanti nak buang blog ni terus. Hahaha. Aku rasa dari dulu aku dok cakap nak buang blog ni. Tapi tak buang buang pun. Hahahah. Hoi, sapa tak sayang blog hoi. :p

Tadi sekolah WEH HEAVEN GILA. Rasa macam duduk kat Narnia. Belajar Bio and chemistry ja. Lain semua main. Cikgu tak dak. Rasa macam nak tiap tiap hari macam tu. Okay baru teringat ._. Khamis ni exam. Memang aku rasa dah exam kali ni pun aku kutip banyak fail. Hmm. Haih, aku naik upper form ni, macam setiap exam aku aim untuk fail ja. Haihlaa. My mom cakap, kalau yang tu yang kita aim untuk dapat. Memang dapat yang tu la. Tapi aku rasa banyak kali dah kot aku aim straight A. Tapi tak pernah dapat pun ._. K. Aim, Doa, and efforts goes together right? Bukannya kita aim benda tu, terus dapat. Hmm, kalau macam tu fuck yeah senang gila hidup aku.

Kalau kita aim something, then dapat terus kan kan kan. Aku nak aim ZAYN MALIK. Argh he got swag. dbenjdwsfrweg. K. Boleh gila wehhhh. Aku rasa aku dah memang gila tahap maximum bila aku dengar perkataan One direction. Kat kelas aku, sapa sebut 1D, memang mulut aku akan automatik tak berhenti bercakap pasai 1D. Tula padah dia, sapa suruh sebut. Lain kali jangan sebut. Hahaha. Kadang kadang aku dapat rasakan yang depa dah memang sangat annoying dengan cerita aku. Tapi depa dengar jugak. K. Aku adaaa aku kisah depa annoying ka tak? Janji aku dapat cerita. HAHAHAHA. K. I'm being patrick. Bodoh dalam jahat. Eh? Macam mana tu? ._.

K dah, nanti dalam blog pun aku boleh sambung cerita pasai 1D, kang tak pasal jadi post paling panjang. Hahahaha. Kbye. Love ya. xoxo


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x