April 28, 2012

Title please?

Vas Happeninnnnnn my readers. Hai,  harini nak update. K kenapa setiap kali aku update, mesti ada perkataan update. Kenapaaa? K. K aku suka huruf K. K is the happenin letter in the world. K. Hahaha K. Nak tahu satu benda? Penting ni. Penting sangat. Aku semakin malas. K. Tu ja. Penting tak? Tak. K? Get out of my blog. K.

K, aku dah tukar template. Template yang simple. Dan terlalu simple. Rasa macam nak buang cbox tu. K nanti ah buang. Dah letih. Mood aku nak type saja sekarang. Bukan nak delete. Kalau ada typo, sila biarkan. Aku malas nak tekan backspace. Faham? Harini baru aku jenguk dashboard aku. Dah tukar dashboard baru. Pening. Semua nak tukar, FB tukar, twitter tukar, sini pun nak tukar? Haihla. Sometime we doesn't need changes. Zayn Malik my husband, Iloveyou. One Direction my beloved band, Iloveyou. K tiba tiba? Hahahahahahaha. 

Haih, dalam tahun 2012 ni aku rasa, aku banyak mengeluh. Banyak sangatt. Sikit sikit mengeluh. Ini tak kena, itu tak kena. Susahnya, kadang kadang aku rasa macam aku tak terima kenyataan? ._. Kau membuat ku rasa kosong kosong. K.  Banyak sangat benda yang terjadi sekarang ini tanpa kemahuan aku. Rasa macam nak undur balik masa. Then aku control that time betul betul supaya benda yang aku tak mahu terjadi, never happen ._. Tapi macam mana pun, benda dah jadi. Lagipun, kalau benda tu terjadi pasti ada hikmah dia en? Tapi satu ja, the hardest part about accepting the saying ''everything happens for a reason'' is waiting for that reason to come along. K yang tu memang susah. Susah sangat. Kita rasa macam hikmah tu takkan datang je kan? Tapi kadang kadang, hikmah tu dah datang, kita yang tak sedar en en en? 

Exam aku dah dekat. Tapi aku tak ingat berapa haribulan ._. Dan aku harini still tak sentuh buku. Bangun, online, makan, online, online, online, makan, online dan hingga sekarang online. Gila. Dah macam orang takde life aku rasa. ._. Aku kena bakar laptop dan computer yang ada dalam rumah ni. Wajib. Dan aku rasa, exam aku kali ni Addmath, physic, chemistry FAILED. Faham? Time aku belajar dalam kelas, aku faham. Tapi bila balik rumah, aku nak buat latihan, PUFFFF semua benda yang aku faham tadi hilang? Aku lupa. Macam benda tu aku tak pernah belajar. Hampeh. Aku taktahuuuuu nak buat macam mana. Aku sangat tak faham kenapa aku mudah sangat lupa sekarang ni. Makan semut? Banyak gelak? YES! Terlalu banyak gelak :( K lain kali, member aku buat lawak, aku teriak ah lepasni. Tengok ah. 

K kalau dah macam ni, mau kena sepak laju laju dengan member. Hahaha


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x