February 5, 2012

Tanpa title.


Hai, hari ni saya nak update lagi. Wah, aku bersemengat weh nak update tiap tiap hari. Hari cuti jelakan. Nasih esok cuti lagi. Syok gila weh. Rasa macam nak cuti sepanjang tahun. :P Esok 05 Feb, Maulidur Rasul. Salam Maulidur Rasul semua. Contohilah dan teladanilah Nabi Muhammad s.a.w kita. Dan sentiasalah berzikir kepadanya. Kerana selawat banyak kelebihannya. Salah satunya ialah mendapat syafaat Nabi Muhammad s.a.w.

Sabda Nabi Muhammad s.a.w. "Barang siapa yang berselawat ke atasku, pada waktu pagi sepuluh kali dan pada waktu petang sepuluh kali, ia akan memperolehi syafaatku pada hari kiamat." (hadis riwayat At-Tabrani)

So, jangan lupa berselawat oke? Selawat banyak bantu kita. Hmm, hampa tau cerita vanilla coklat? Ala, kat tv3 hari selasa tu. Aku teerlepas banyak weh episod cerita tu. -.-' Semua sebab ada class addmath. Haih, meluatnya. Selalu geram tengok iklan dia muncul teptiap hari kat tv. Aku pi tengok tv kat rumah Sir baru tau. Hahaha. But, no worrylah. Tonton.com kan ada. Haha :P

Aku tengok cerita tu dah macam jalan cerita dalam novel. Mula mula kena kahwin paksa, then dah jatuh cinta. Hey, kalau aku pun, jadi macam diorang oke. Dah la duduk satu rumah. Tiap tiap hari jumpa. Tiap tiap hari bersama sama dia. Tiap tiap hari cakap dengan dia. Tapi kadang kadang syok jugak. Bercinta lepas kahwin, aku rasa lebih syok. Lebih sweeeeeet. Hehehe :P Ni mula timbul perasaan nak kahwin awal ni. Tudia, pengaruh novel dan filem la ni. Hui, hampa tengok cerita Nora Elena. Pehh, dapat suami macam Aaron Aziz memang superb. Aku tak keluaq rumah selama lamanya pun tak pa. Hahahaha. Cerita pasai Aaron aziz, aku lebih suka dia berlakon dalam cerita Nora Elena dari Ombak Rindu. Menjadi Seth Tan, nampak dia lebih machoooo. Hahaha. Wey, AdiPutra nampak HOT dengan rambut putih dia tu. Err, oke sangat tiba tiba -.-'

Wey, tadi aku tengok calendar phone aku. Ramai bebeno lahir bulan Februari. My daddy, my friend, my cousin. Hmm. Aku nak ucap awai awai boleh dak? Hahahaha HAPPY BIRTHDAY WOI. AKU SAYANG HAMPA SEMUA. Okee aku dah gilaaa. Maklumlah baru clash dengan Ramli Sarip :'[ Aku tengok iklan dia nyanyi dengan kumpulan Raihan tu, sebak hati aku woi. Sob sob sob :[ Hahahahahaahah Dah dah. Kbye, assalamualaikum. Jangan lupa berselawat beybeh. ;]

-HF-


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x