November 13, 2011

#wakeup


Hai, hari ini hari Ahad. Saya tak pergi sekolah :P Terasa best dapat ponteng. #puii, buat macam tak penah ponteng. HIHI. Esok nak pi sekolah, sebab esok ada event menarik. Event mengutip RM100. KIHKIHKIH. Oke, tadi ayah aku bagitau pasai duit tuuu. Baru terasa nak syiok. Then lepas beberapa minit, dia kata duit tu guna untuk beli kasut and segala bagai keperluan sekolah. -,-' #Okfineeeee, hampa tak terasa meluat ka? HAHAHA. One more, baru beberapa jam sebelum nih. Abang aku bising kat aku 'wei pinjam 50, wei pinjam 50, wei pinjam 50, wei pinjam 50, aku dapat ptptn aku bayaq balek laa, wei pinjam 50' and aku keep on doing muka annoying sampai dia sakit hati dan terus keluar merayap. KAHKAHKAH. Terasa dunia aku punya. #oketakpasaipasai. :PP

Oke You know cerita Ombak Rindu? Saya dah beli novel dia. OMG, cover page dia ada muka Aaron Aziz. OMG OMG. #okestop talking about Aaron. -,-' HIHI. Hoiii, Supernatural dahhh ada balik on tv3. Ohhh, Dean Winchester ILoveYou. Hensem siakkk kot diaaa. #okestop talking about actor. You know what? Aku pun dah terpikat dengan Greyson Chance. Suara diaa macam JB, but dia sedap sikitlahhh dari JB. #okestop takling about singer. Oke now sembang pasai excident yang berlaku toward kawan kawan aku kat smkAirMerah. Ohh, kesian depa wehhh :( 4orang meninggal. 2orang form 3 sama dengan aku kot.Tak sempat ambik result wehhhh. Pehh, kesian parent depa. Hantaq depa pi muka happy ja. Tengok tengok tak sampai sana pun. Hurmm, Al-Fatihah untuk mereka, semoga mereka ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman. Amin. Takpalah, perkara dah jadi puns, nak buat macam mana kan? Yang still sakit sakit tuu, aku doakan hampa get well soon. Be strong okehh. :D

Hah, for last paragraph, nak wish untuk semuaaa SPM candidates yang akan SPM esok tu. No more online in SPM month, no more gaming, no more chatting, no more texting, no more playing, just exercise book and reading SPM book okeeee? HAHAHA. Aku bagi nasihat teruk teruk bolehhhhh. Aku PMR dulu puns macam adfsgdhjyt sajaaaa. :PP Btw buat elok elok okeee? That is u'r key to success in the future :') Kbye, Assalamualaikum. ^^V




The little Plumpuppets are fairies of beds. They have nothing to do but watch sleepyheads. They turn down the sheets and they tuck you in tight, And dance on your pillow to wish you good night!♥

Anybody trust toothfairy? HIHI




HF♥


No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x