November 17, 2011

#Bye


Hai, Harini hari last sekolah. Goodbye threeAseven. Seriously, i will miss you. Next year, aku form four taktaulah dapat sama kelas dengan geng threeAseven ke tak. Huii, mau meluat jugaklah kalau campur dengan budakarab. Keluar air melalui telinga, kalau aku dengar dorang bersembang -,-'. Tapi no worrylah, tahun depan bukan tahun untuk honeymoon or untuk mengutuk sesama sendiri. Tahun depan aku kena lebih serius. #ahhh, tahun lepas aku kata macam ni jugak bila nak naik form three -,-' Aku dah ambik keputusan nak ambil pure science. #ahlisaintis nihh. :P Aku taktau kenapa dari aku standard five lagi, aku dah suka subject sc. Aku akui dari standard 5 - 6 aku tak penah dapat C dalam periksaan. Err, B tu penah laa. A tu selalu jugaklah. Tapi naik form onee sampai form three, pehhh. Hampessss, B pun kadang kadang aje nampak. Haiyoo, nampak sangat banyak main. Aku taktaulah result aku nanti macam mana. Twenty-five Disember, please don't appear. -,-'

Lepas nih tak adalahh Paan yang kalau bercerita, SANGAT bersungguh-sungguh dan bersemangat. Lepas nih tak adalahh Wan Talib pendengar setia cerita Paan. Depa kalau tak mai, sunyi jugaklahh. Maklumlah duduk belakang geng geng kami. Memang happeninglahh kalau ada depa. Ada sekali, kami TERnampak Cikgu ___ korek hidung. Yang nak jadi ceritaaa pulak si Sue, pi buat baik ambik berkat pi salam dia pulak dahhh. Aduhhhh, aku dengan geng kat belakang tepuk dahi ja ramai ramai. Hahaha. Huishh, tanpa 28orang #err betul ka? dalam kelas tu. Memang sunyilahh SMKTJ jawabnya. HIHIHI. Masing masing ada tugas sendiri untuk memeriahkan kelas. Hahaha. Memang Terbaiklah threeAseven tahun ni. Tapi tadi, kami pi bersih kelas, buang segala yang terlekat di kelas tu, rasa macam OHH sedih gila kot. Kelas kosong, sunyi sangat. #tarik hingus dua tiga kali. Takpalah, maybe orang yang nak pindah pindah tuu, next time boleh jumpa lagi kan?

Mintak sangat depa semua tak pindah. Grislyweird rasanya semua tak pindah kot. Kami SETIA dengan sekolah ni. Tapi, ada dalam post mana ntah, aku cakap nak pindahkan? Takjadi kot. Sebab kalau nak pindah, kerja macam banyak ja. So jangan susah susahkan diri oke? HAHA. Sekolah buruk mana pun, annoying macam mana pun, kalau ada BEST GENG EVER mesti lupa segala masalah right? Grislyweird I Love You :') #Ahh, sejak bila aku pandai jiwang nih? HIHIHI. Hari ini, aku tengok dashboard aku. Penuh dengan orang cerita pasai dapat kelas baru sadja. Jeleshh jugaklahh, aku still tak dapat kelas. Third Disember baru dapat kelas. HAHA. Meluat jugaklahh time cuti kena pi sekolah. -,-' Thats all. Kbye, Assalamualaikum. ^^V

Inilah keadaan kelas aku selepas di SuperVacuum menjadi kelas paling suci di Universe.



p/s; To my SUPERMAN yang tak berapa nak SUPER tu, tag anda akan saya jawab lain kali la yahh? Anda pun tahu saya tidak ada nafsu untuk reply tag itu, mengapa anda gatai keyboard untuk tag saya juga? Sorry. HIHIHI. KAHKAHKAH.
HF

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x