October 23, 2011

Manchester United



Haii, Harini MU vs Mancity. MU kalan 6-1 kottt. Walaupun aku takdak astro. Aku tetap diupdatekan melalui FB. HAHAHA. Gila, ramai sangat kot yang comment pasai MU kalah. Aku punn yang tak sangka MU kalah. Ramli tak main elok elok kot? HAHAHAHA. Seronok aku tengok dorang berlawan status & comment kat FB pasai MU ni. HAHAHA.Oke close case bola. Aku kureng minat pasai bola. HIHI. Hurmm, harini abang aku dah balik KL. Huhh, sunyilahhhkann. Ada dia mau tebelit saraf otak aku. Dia punn otak boleh tahan gila. Sebbaik dah beli barang barang to go trip Khamis ni. Tudiaaaaa, macam nak pi trip tuhhh 3 setahun setengahh tu. Siap beli barang semuaa. HAHA. Well, kan ni trip ini satu kelas aku pi. So kena manfaatkannya dengan baik. Bukan senang nak dapat peluang macam nikan? Sebab form four nih, confirm ada yang pindah, ada yang dapat SBP. Aku sendiri punn nak pindah. Tapi jangan harap keSBPlahhhkan. HAHA.Huaa, lepas PMR ingat best. Padahaii, adoiiiiii punyalahhh bosann. Sampai tak tau nak buat apa. :s Serius, for budak junior tahun depan PMR. Aku sarankan takyah amek PMR. Hampa studylahh PMR sampai ke-tuaaa. Confirm terasa muda sentiasa. HAHAHA. Tudiaaaa, first time aku updatee blog satu perenggan sajaaa. HAHA. Oke, see you lepas aku balek dari trip. Excited ni excited ni excited ni excited ni. HAHA. Harini tak pergi sekolah, kesian Aten aku tunggu kemunculan aku kat sekolah, tapi bulu mata aku pun dia taknampak. HAHA. So, harini aku takdapat tengok muka yang tersayang. Esok pun rasanya malas nak tengok muka dia lagi. Ingat selasa kot, baru ada feeling nak tengok muka dia balek. HAHAHAHA.


I'll always remember. I'll never forget, how you took my breath away, the first time we met. No matter what happens. No matter what we do, I'll always remember the first time I saw you.



Farhana Radzuan !



No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x