October 10, 2011

123 end.


HAI, harini saya sudah merdeka.
merdeka dari cengkaman kejam tentera PMR -,-'
Stopp writing PMR. Ihateit.
10102011 3:59pm :) ihatethatday,thattime. hateitsomuch.
#Close Case.

Balik sekolah, buku KH aku dahh renyukk sama sekali dek kerana menahan kegeraman. :D Nasibb dah tak belajaq. Kalau tak lagi aku renyuk teruk teruk punya buku tuuuuu. KIHKIHKIH. Esok dah start our plans. First, going to rumahh Fatin. Ouhh, ilovejalanjalan. Esok tak pergi sekolahh. Rabu pun rasa macam tak mau pi sekolah. But, kena hantaq buku tekss pulakk. Aduhh spoil betul. Baru nak menikmati keindahan panorama pagi di bilik aku -,-'

Khamis tak mau pi sekolah, ahad takmau pi sekolahhh. Takmau pi sekolah sampai start tahun depan. Boleh lagu tu? :P Haihh, apa la result aku nanti hah? Getaq kot. Mintak mintak 6a keatass. Tapi macam jauhhh ja nak dapat kann. HIHI Malas pikir. Time to enjoy right? :DD Aku dah mintak CD Final Destination 1-5 kat member aku. Dah booking tiket untuk cerita THE THING. Dah booking Laptop nih 26.5 jam aku punya. Nak online FB non-stop. Nak makan sepuas puasnya. Nak round round Giant, JJ, Pavi & QB 100 kali. Nak aku buat apa lagi? Semua aku nak buat. Terjun dari Tingkat 250.5 pun aku sangguplahhh :)

Bila aku boleh besaq tah? #todia soalan, takleh nak sengai lagi dah. xD serius, bosann kot jadi kecikk #keciklahsangatkann. Tapi bila time besaq nanti, mesti rindu zaman kanak kanak kann?Kalau diberi pilihan, aku nak jadi time baby. Pehhh, time tu paling syiokk kott. Golek golek sengih sengih mcm kerang busuk sikit dapat cubitan manjaaa and paling penting dapat FULL JAR OF LOVE. Haha. Buat macam sekarang tak cukup kasih sayang. That all aku nak merepek kat sini. Kbye, Assalamualaikum. :)

-I remember when we were little and we were super excited to grow up. Now that were older all it has given us is more homework, huge essays, no social life, break-ups, and extreme drama. I miss being little.

i'll let you go with my tears. :')
Farhana Radzuan !




No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x