December 25, 2010

zZzz ~

Photobucket

erm saya nk crita apa arini?
yes! ada critaa..
kebetulan saya melawat blog thea
dia join geng blog PINK
aq baca PINK tros terimbas kenangan lalu time aq standart 5
hahahahaahahaahaha
*gelak dulu oke !

time tu saya sungguh meluat dengan pekataan PINK and warna PINK !
sebab sebab dia...
nk crita tak mo?
crita tak mo?
tak mo crita?
oke atas permintaan ramai saya crita~
bhaha

One upon a time....
there was a girl named Miss M and her bestfriend Miss Z.
they have been berkawan since in they standard 1.. wow !
then come a girl that named Miss P
she's a nice girl..
ala ala tomboy
but love PINK like hell !
semua barang dia PINK kot -,-
dia juga sukakan barbie..
tak tomboy lah kan tu? xP
one day..ntah mcm mane Miss Z baek dengan Miss P..
Miss M nih pown ape lagi jealous giler la !!
Gahhhh feel like
"RawwwRRR i want to kill my neighbor tonight !!"
hahahahaa
okeh start dari tu Miss M hate all thing that Miss P minat.
termasok colour PINK n apa apa pown berkaitan PINK !
kira staon jugak ar Miss M breakaway dengan PINK
smpai Miss M buat Group Anti Pink kt Tagged..
Bhahah~
ramai jugak yg join :P

okeh pasal tu lah saya benci PINK
tapi setelah naek form 1..
saya telah berjinak2 balek ngan warna PINK
even korg tngok blog aq pown besepah PINK right? :P
tapi aq tak ler addicted gile gile punye
sikit sikit sadjaa~

Pelajaran
Jngan jelous tak tentu pasal.
Tidak suka akan mnjadi suka dan benci akan menjadi sayang
so beware ! jngan bnci tak bertempat..haha

p/s - Miss M da berbaek dengan Miss P..even dah berkawan baek pown :]

Pink im sorry terpaksa breakaway with you dulu..
Farhana Radzuan !



No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x