December 13, 2010

Tag tag n tag~

okeh saya buat mende nih kerana saya di TAG oleh thea and fathin
saya akan gabungkan kedua dua nya -,-

okeh ini dari theaa~

1 . Adakah anda rasa anda hot ?
erk? HOT? tidak kot -,-

2 . Update wallpaper yang anda guna sekarang ?
er saya tidak faham -,-

3 . Cerita pasal gambar ini .
nothing -,-

4 . Kali terakhir anda akan pizza ?

pizza?pizza tiruan ke pizza betul?ntah saya lupaa -,-

5 . Lagu terakhir anda dengar ?
ermm last last last..like a g6~ haha

6 . Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini ?
tak buat apa apa kot or just chatting2

7 . Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?
er syg..bubble..mereng~ yg tu ja kott

8. Tag lagi 5 org .
er tag?mlss kot..bia berenti kt sini sadjaaa mende alah yg memenatkan ini -,-

9 . Siapa orang num 1 dgn anda ?
num satu kalo tag ka? FATHIN IZZANI ~ bhahaha

10 . Katakan sesuatu pada org num 5 .
sadesss nk kene tag jugak ka nihh? -,-

11 . Num 3 ada hubungan dgn siapa ?
saya rasa dia cuple dngan 2 org.. no 2 and no 4 -,-

12 . Bagaimana pulak dgn num 2 ?
num 2?cer tnya sndri..die suh saya simpan rahsia.. *bhahaha

13 . Kata-kata cinta pada org num 4 .
num 4? oh i love u dear <3>

14 . Berikan empat fakta yg anda tahu ttg org yg anda tag .
empat fakta? satu dia ada hidung.dua dia ada mata.tiga dia ada telinga dan empat dia ada tangan~

and this from athin~

1.sape yunk bgy award niee??
gadis suka coklat :)

2.apee komend anda tentang yunk mmberi awards niee?
awards ke nih? xrasa teruja pown dpat award nih -,-

3.blog yunk slalow anda singgah?
belog cEro~ belog WZ belog athin and belog sewaktu denganya * mls mao type

4.ayad yunk slalow anda tnggalkan di shout mix orang?
er apa yg terlintas dikepala? -,-

5.tagkan kepadee limaa blogger yunk lain.
tamoooooo ~

selesai kot -,-
lepaih ni sapa2 tag aq lagi -,-
aq tamaooo buat dahh -,-
i hate this !
seriously !

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x