October 7, 2010

ninoninonino~

Photobucket

saya insan kecil bernama Hanis Farhana memberitahu
saya in mood off semua gmbar2 di atas~
harap maklum !!

hari ini
saya akan menjadi skema..
kerana saya sudah lama tidak menjadi skema..
sungguh rindu rasanya akan kehidupan skema..
nerd alert! Pictures, Images and Photos

hari ini disekolah
rasanya tidak ada perkara yang seronok untuk diceritakan..
semuanya sama sahaja..
hanya ada sedikit kelakar yang dibuat oleh Pak Dan,Syud,Athin,Hanie dan saya..

hari ini saya akan menceritakan tentang
tajok Photobucketmata kedip kedip tanpa kelihatan kedip kedip di mata..
xpaham? apa saya kesah Photobucket
saya bercerita disini kerana saya sedang mengalami bende itu skrang..
sungguh sadis
kawan saya cakap..
kalo mata macam tu..
ia disebabkan oleh ada org kutuk..
yang musykilnya..
dari malam tadi saya mengalami bende itu smpai skrang tidak berhenti henti..
takkan org itu tak reti nk ttup mulut dia..
berbuih la mulut dia kalo macam itu..
ish3 sungguh pelik
akhirnya saya dapatkan bantuan dari abang saya..
dan abang saya bertanya kepada kawannya yang dikenali sebagai seorang nurse di hospital..
dia berkata..
"sila rujuk link yang diberi"
link itu memberitahu bahawa
Photobucketmata itu letih..
Photobucketthe most common things that make the muscle in your eyelid twitch are fatigue, stress, and caffein..
sudah semestinya saya akan mnghadapi bende ini..
kerana saya memang selalu mengamalkan minum air bercaffein..
sunggh sedap..yummy Photobucket
hahaha..
oke start from know i have to S T O P Photobucket taking drink that have caffein..18
tidak mengapa..
saya harus juga melakukan nya~~
treatment penyakit ini ialah
arrow Pictures, Images and Photos Get more sleep
arrow Pictures, Images and PhotosDrink less caffeine.
arrow Pictures, Images and PhotosLubricate your eyes with eye drops
ia akan menjadi rutin saya sekarang...
terutama GET MORE SLEEP..
hahahaha
hendak tahu lebih lanjut tentang "mata berkedip tnpa kelihatan di mata" sila klik DISINI
anda akan handal tentang penyakit itu
sekian sahaja info saya tentang penyakit itu
harap maklum PhotobucketPhotobucket

susah jgak nk jadi skema ni..
sadis btol~~~~
sapa jadi skema mmg pelikkkkk~~~
mcm mana la depa boleh truskan idop dalam ke"skema"an?
adesss -,-
aq dlm masa 30 min nih pown rasa mcm nk jerit bagi satu dunia dengaq..
adessss Photobucket


p/s : perhatian kepada nerd nerd sedunia..
sila tukar identiti diri anda..
muahahahahha~10

No comments:

Post a Comment

No harsh word. Thank you! x